Ons team

Ron Koenen is ruim 20 jaar actief als initiator, ontwikkelaar en trainer/coach van ontwikkelprogramma’s binnen de bouw- en vastgoedsector. Ron weet als geen ander welke onderwijskundige keuzes gemaakt worden om doelstellingen (sneller) te bereiken bij bedrijven en haar medewerkers. Als directeur van KPE Groep is hij dagelijks bezig met mensen te helpen hun talenten optimaal in te zetten voor de gehele branche.

‘Meer kennis hebben, vaardiger zijn en gedrag kennen leidt tot meer plezier!’

Robbert is vanuit zijn HR achtergrond al heel wat jaren actief binnen de Bouw- & Vastgoedsector. In 1998 in dienst getreden bij Ballast Nedam, vanaf 2009 directielid van de divisie Ballast Nedam Bouw & Ontwikkeling en vanaf 2011 voor Ballast Nedam concern breed eindverantwoordelijk voor Human Resources. Gedurende deze periode daarnaast breed actief binnen “Bouwend Nederland” en de Vastgoedsector in het algemeen. De combinatie van zijn bestuurlijke ervaring en zijn vakinhoudelijke kennis over opleidings- en loopbaanbeleid geeft Robbert de juiste “bagage”. Vanaf 2006 actief betrokken bij de KPE Groep. Eerst als lid van de Raad van Advies en vanaf 2016 als operationeel directeur KPE Groep.

In 2001 deed Paul zijn eerste werkervaring op bij KPE. In 2008 maakte hij de stap naar junior projectleider en groeide door naar volwaardig projectleider. Paul groeide mee met de organisatie en is te omschrijven als ervaren en pragmatisch. Hij helpt de opdrachtgevers hun doelstellingen (sneller) te realiseren en hij zorgt er voor dat alles op rolletjes loopt. Met een optimale inzet van verschillende kanalen helpt Paul opdrachtgevers tot de beste resultaten te komen. Kortom: Snel schakelen en korte lijnen!

Jeroen is sinds 2004 werkzaam bij KPE Groep. Na verschillende functies binnen KPE Groep is hij nu projectleider. Jeroen is verantwoordelijk voor de jaarlijkse studieadviezen en invulling van de persoonlijke ontwikkelplannen van de makelaars-taxateurs en medewerkers bij woningbouwcorporaties. Wilt u een advies op maat of heeft u een andere vraag, dan staat hij altijd graag voor u klaar.

Sinds 2006 is Annalies werkzaam als management assistente bij KPE Groep. Naast haar ondersteunende werkzaamheden voor de managementteams van KPE Groep is zij vaak projectleider van de evenementen die worden geïnitieerd en ontwikkeld door KPE Groep.

Barbara Nieboer is sinds 1 september 2002 als Controller werkzaam bij KPE Groep. Na het afronden van haar universitaire studie bedrijfseconomie is zij 6 jaar werkzaam geweest als Kredietadviseur zaken bij de ABN AMRO Bank nv. Vervolgens na 6,5 jaar in Italië en Singapore gewoond te hebben, is zij aangeland bij KPE Groep. Inmiddels niet meer alleen werkzaam als Controller voor KPE Groep, maar voor alle bedrijven die onderdeel uitmaken van de KPE Groep.

Marie-Christine Pieters is sinds 1 september 2012 werkzaam bij KPE Groep. Na 23 jaar gewerkt te hebben bij een groot makelaarskantoor heeft zij een grote affiniteit met alles wat met vastgoed te maken heeft. Bij KPE Groep is ze actief bij de financiële administratie.

Na 14 jaar als bankier en leidinggevende bij ING gewerkt te hebben en 2 jaar als financieel consultant, is Romain sinds 2020 bij KPE Groep als Teammanager eindverantwoordelijk voor de commerciële binnendienst. Hij is tevens verantwoordelijk voor externe samenwerkingsverbanden en de incompany programma’s binnen KPE Vastgoed. In zijn vrije tijd is hij maatschappelijk betrokken bij diverse lokale initiatieven.

Mischa Zenden is sinds juli 2017 werkzaam als medewerkster binnendienst. Na het afronden van haar studie als secretaresse bij ROC Leeuwenborgh is zij 3 ½ jaar werkzaam geweest als officemanager/secretaresse. Haar hoofdtaak is voornamelijk telefonie en zij beheert de inschrijvingen van de cursisten.

Christianne Bal is sinds juni 2020 werkzaam bij KPE Groep als Onderwijskundige. Na haar studie Learning & Development afgerond te hebben, is zij bij KPE nu verantwoordelijk voor de ontwikkeling, organisatie en het continue verbeteren van de didactische kwaliteit van de opleidingen, trainingen en coaching die KPE aanbied. Door de onderwijskundige onderligging bij elke stap in het proces te waarborgen, is ze in staat om voor elke klant op maat gemaakte trajecten te ontwikkelen.

Krista Wijnvoord is sinds februari 2019 werkzaam bij KPE Groep als medewerkster binnendienst. Eerder heeft zij 12 jaar werkervaring opgedaan als front office medewerkster. Krista is betrokken en geïnteresseerd en wil altijd weten wat er bij de klanten speelt om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Haar hoofdtaak is telefonie en het beheren van nieuwe inschrijvingen.

Femke werkt sinds februari 2021 bij KPE en is werkzaam als Learning & Development Trainee. Ze houdt zich bezig met KPE’s onderwijskundige aanpak, waarbij ze de kwaliteit waarborgt en nieuwe leertrends inzet om ervoor te zorgen dat deelnemers een optimaal leerrendement bereiken. Daarnaast is Femke projectleider van verschillende projecten binnen KPE Groep.

Vanaf mei 2021 is Monique Bulsing werkzaam als projectleider marketing & communicatie bij de KPE Groep. Hiervoor heeft zij ruim 10 jaar marketing ervaring opgedaan en heeft zij zowel nationaal als internationaal gewerkt. Met deze ervaring en kennis op zak is zij in staat om de huidige marketing en communicatie binnen de KPE Groep door te ontwikkelen en te optimaliseren.

Anne Verhulst werkt sinds juni 2021 bij KPE en is werkzaam als senior Projectmanager voor KPE LAB. Hiervoor heeft zij ervaring opgedaan bij verschillende organisaties in de Bouw, Data en IT-branche. Binnen KPE LAB focust Anne zich op creatie, innovatie en validatie van nieuwe initiatieven.