De (onderhouds-) Vakman als ambassadeur

Bouw- en onderhoudsbedrijven hebben in de huidige economie vaak goed gevulde portefeuilles. Als de opdracht binnen is, moet het werk nog wel naar volle tevredenheid van de klant worden uitgevoerd. Dat heeft enerzijds een technisch aspect en anderzijds een menselijk aspect. Over dat laatste gaat deze training. 

DOELGROEP

Ambitieuze bouw- en onderhoudsbedrijven die inzien dat klantgerichte communicatie met diverse stakeholders cruciaal is voor het succesvolle van hun organisatie. Speciaal voor “Vakmannen” in een ‘niet-commerciële rol’, zoals: (onderhouds-) Timmerlieden, Monteurs, e.d. die een visitekaartje dienen te zijn voor de organisatie.

PLANNING

Dinsdag 24 september 2019
De dag start om 13:00 en eindigt om circa 20:30 uur (incl. diner).
Locatie is centraal in het land gelegen.

OPZET

Deze interactieve training leert (onderhouds-) Vakmannen de juiste skills en houding die behoren bij direct klantcontact. Deze inspirerende training levert een verrassende en belangrijke bijdrage aan de klantrelatie van elk bouwbedrijf. De volgende thema’s komen aan bod:

  • Inventarisatie van ervaringen
  • Wie is de klant?
  • Wat is het verschil tussen bestaande klanten en nieuwe klanten?
  • Het belang van goede klantcontacten
  • Communicatievaardigheden en omgaan met verstoringen
  • Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid
  • Waarom haken klanten af?
  • Wat vinden onze klanten belangrijk?
  • Klachten zien als kansen
  • Professioneel afhandelen van klachten
  • Gewenst gedrag als visitekaartje van de onderneming


Doelstelling

Na afloop van de training kan de deelnemer:

  • Zorgen dat bestaande klanten tevreden en daarmee ook loyaal blijven
  • Klantgericht denken
  • Werken vanuit een klantgerichte attitude
  • Professioneel klachten afhandelen
  • Op effectieve wijze klachten ombuigen tot kansen

  • Kosten
  • € 490,00 excl. btw
  • Aantal deelnemers
  • 0 - 15
  • Doelgroep
  • Speciaal voor “Vakmannen” in een ‘niet-commerciële rol’, zoals: (onderhouds-) Timmerlieden, Monteurs, e.d. die een visitekaartje dienen te zijn voor de organisatie.
Schrijf in Planning

Heeft u een vraag?

Neem contact op met één van onze medewerkers.

Paul